Masaż i fizjoterapia

Masaż ten ma za zadanie ukoić, zrelaksować, pobudzić, a także rozluźnić zmęczoną skórę. W połączeniu z kosmetykami, poprawia koloryt skóry, dotlenia, uelastycznia oraz wygładza.

Jeden z naszych najpopularniejszych masaży, który może mieć charakter stymulacyjny lub relaksacyjny.

Masaż pleców ma na celu rozluźnienie mięśni, usunięcie napięcia, przywrócenie elastyczności, redukcję stresu i dyskomfortu, a także przyśpieszenie krążenia krwi. Masaż pleców może się składać z wielu technik m.in.: akupresury, refleksoterapii i masażu tajskiego. Techniki dobiera nasz specjalista podczas wstępnego wywiadu z pacjentem.

Masaż wykonywany jest przy użyciu specjalnej bańki próżniowej. Masaż polega na przesuwaniu jej po naoliwionej powierzchni ciała. Masaż niweluje bóle kręgosłupa, dolegliwości mięśniowe i stawów, a także reguluje krążenie krwi. Masaż bańką chińską przynosi także uczucie relaksu i ukojenia.

Masaż zmniejszający obrzęk kończyn dolnych lub górnych, pomocny po urazach, w zaburzeniach pracy układu krwionośnego lub limfatycznego oraz u kobiet po mastektomii. Zabieg likwiduje uczucie ciężkich i zmęczonych nóg i rąk.

Doskonale nawilża i regeneruje oraz skutecznie redukuje cellulit. Przynosi ukojenie skórze suchej i wrażliwej, pozostawiając delikatną jedwabistą warstwę zabezpieczającą przed utratą wody.

Terapia manualna

Naszą największą grupę pacjentów stanowią osoby z bólami kręgosłupa. Terapia manualna zmniejsza dolegliwości bólowe, ogranicza promieniowania do nóg czy rąk oraz zwiększa ruchomość kręgosłupa.

Presoterapia

Presoterapia polega na drenażu limfatycznym czyli wykonywanym w specjalnym ubraniu uciskowym. Ma działanie drenujące i modelujące sylwetkę. Presoterapia obrzękniętych nóg to idealne rozwiązanie dla kobiet w ciąży.

kontakt@glamourmedclinic.pl

Chcesz być na bieżąco?Nie przegap nowości oraz promocji!